Criação e desenvolvimento de branding para marca feminina de moda
It presents the conception of a visual identity and the branding strategies for a female fashion brand. Based in a few bibliographies around the subject and in research and project methodologies, were developed the concept, name and alternatives, that, after analysis with the public, have resulted i...
Autor principal: | Sato, Jéssica Laís |
---|---|
Formato: | Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) |
Idioma: | Português |
Publicado em: |
Universidade Tecnológica Federal do Paraná
2020
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: |
http://repositorio.utfpr.edu.br/jspui/handle/1/7757 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
id |
riut-1-7757 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
riut-1-77572020-11-11T12:16:26Z Criação e desenvolvimento de branding para marca feminina de moda Sato, Jéssica Laís Licheski, Laís Cristina Comunicação visual Moda Produtos novos Visual communication Fashion New products Design It presents the conception of a visual identity and the branding strategies for a female fashion brand. Based in a few bibliographies around the subject and in research and project methodologies, were developed the concept, name and alternatives, that, after analysis with the public, have resulted in a satisfactory brand. Aiming the correct use were presented technical specifications and referrals to the brand application, compiled in a visual identity on-line manual. Lastly, was conducted a production costs research, allowing to estimate the initial cost of brand operation. Esse trabalho apresenta a concepção da identidade visual e estratégias de branding para uma marca feminina de moda. Com base em diversas bibliografias sobre o tema e em metodologias de pesquisa e de projeto, foram desenvolvidos a conceituação, o nome e alternativas, que, após análise com o público, resultaram em uma marca satisfatória. Visando o uso correto foram apresentados especificações técnicas e encaminhamentos para a aplicação da marca, compilados em um manual de identidade visual on-line. Por fim, foi realizada uma pesquisa de custos de produção, permitindo estimar o custo inicial de operação da marca. 5000-01-01 2020-11-11T12:16:25Z 2013-09-25 bachelorThesis SATO, Jéssica Laís. Criação e desenvolvimento de branding para marca feminina de moda. 2013. 129 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) – Universidade Tecnológica Federal do Paraná, Curitiba, 2013. http://repositorio.utfpr.edu.br/jspui/handle/1/7757 por application/pdf Universidade Tecnológica Federal do Paraná Curitiba Departamento Acadêmico de Desenho Industrial |
institution |
Universidade Tecnológica Federal do Paraná |
collection |
RIUT |
language |
Português |
topic |
Comunicação visual Moda Produtos novos Visual communication Fashion New products Design |
spellingShingle |
Comunicação visual Moda Produtos novos Visual communication Fashion New products Design Sato, Jéssica Laís Criação e desenvolvimento de branding para marca feminina de moda |
description |
It presents the conception of a visual identity and the branding strategies for a female fashion brand. Based in a few bibliographies around the subject and in research and project methodologies, were developed the concept, name and alternatives, that, after analysis with the public, have resulted in a satisfactory brand. Aiming the correct use were presented technical specifications and referrals to the brand application, compiled in a visual identity on-line manual. Lastly, was conducted a production costs research, allowing to estimate the initial cost of brand operation. |
format |
Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) |
author |
Sato, Jéssica Laís |
author_sort |
Sato, Jéssica Laís |
title |
Criação e desenvolvimento de branding para marca feminina de moda |
title_short |
Criação e desenvolvimento de branding para marca feminina de moda |
title_full |
Criação e desenvolvimento de branding para marca feminina de moda |
title_fullStr |
Criação e desenvolvimento de branding para marca feminina de moda |
title_full_unstemmed |
Criação e desenvolvimento de branding para marca feminina de moda |
title_sort |
criação e desenvolvimento de branding para marca feminina de moda |
publisher |
Universidade Tecnológica Federal do Paraná |
publishDate |
2020 |
citation |
SATO, Jéssica Laís. Criação e desenvolvimento de branding para marca feminina de moda. 2013. 129 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) – Universidade Tecnológica Federal do Paraná, Curitiba, 2013. |
url |
http://repositorio.utfpr.edu.br/jspui/handle/1/7757 |
_version_ |
1805302435334324224 |
score |
10,814766 |