QuiLegAl application as a teaching resource from the perception of undergraduate chemistry students
por: Oliveira, Fábio Caires de, et al.
Publicado em: (2020)
Perceptions and notes to a group of students to explore the hypermedia Equimídi@
In this paper we present a qualitative analysis based on perceptions and notes of high school students after developing an exploratory and evaluative activity with the Equimídi@ hypermedia, which is focused on the teaching of Chemistry. The research that gave rise to this paper is qualitative, chara...
Na minha lista:
Principais autores: | Oliveira, Fabio Caires, Souto, Daise Lago Pereira, Carvalho, José Wilson Pires |
---|---|
Formato: | Artigo |
Idioma: | Português |
Publicado em: |
Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR)
2018
|
Acesso em linha: |
http://periodicos.utfpr.edu.br/rbect/article/view/5955 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
QuiLegAl application as a teaching resource from the perception of undergraduate chemistry students
por: Oliveira, Fábio Caires de, et al.
Publicado em: (2020) -
O uso do gênero textual WebQuest como incentivo para a aprendizagem colaborativa dos alunos de um curso técnico profissionalizante
por: Gonçalves, Marcia Caroline Pereira, et al.
Publicado em: (2022) -
On a transmission problem for dissipative Klein-Gordon-ShrÄodinger equations
por: Soriano, Juan Amadeo, et al.
Publicado em: (2015) -
Anotação digital e produção textual: o uso da DLNotes2 na construção de resumos
por: Sippel, Juliano
Publicado em: (2019) -
Do lar doméstico ao lar institucional: a percepção sobre o trabalho na ótica das cuidadoras sociais de casa lares de Curitiba e região metropolitana
por: Oliveira, Glacielli Thaiz Souza de
Publicado em: (2017)