O uso do Facebook como AVA no ensino de língua inglesa para cegos
por: Czarneski, Cinthia Da Cruz
Publicado em: (2020)
Affectivity and the teaching of the english language of blind students
This study has been conducted within the Applied Linguistics area and aims at studying the role of affection between students with visual impairment and the teachers for learning the English language, and to pursue the motivations of students in the acquisition of this new language. The theoretical...
Na minha lista:
Autor principal: | Martins, Isis Pesch-Ducat |
---|---|
Formato: | Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) |
Idioma: | Inglês |
Publicado em: |
Universidade Tecnológica Federal do Paraná
2020
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: |
http://repositorio.utfpr.edu.br/jspui/handle/1/8903 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
O uso do Facebook como AVA no ensino de língua inglesa para cegos
por: Czarneski, Cinthia Da Cruz
Publicado em: (2020) -
The use of ict in teaching english as an additional language for blind and visually impaired: a case of study
por: Oliveira, Roberta Sobral de
Publicado em: (2020) -
Teaching English to the visually-impaired: a handbook for brazilian teachers
por: Retorta, Miriam Sester (Org.)
Publicado em: (2018) -
English for us: students' audiobook
por: Retorta, Miriam Sester (Org.)
Publicado em: (2018) -
O papel dos podcasts na aprendizagem do inglês como língua adicional: experiência de alunos cegos e de baixa visão em um curso de extensão
por: Lúcio, Hanne Raffaela Turek
Publicado em: (2020)